Hyundai rozjíždí další srovnání. Pomůže nám, věří Škoda Auto

Radek Pecák Radek Pecák
23. 3. 2015 14:30
Zájemci o koupi nového vozu si mohou přímo porovnat Hyundai i20 s konkurenčním výrobkem automobilky Škoda - novou generací modelu fabia.
Hyundai i20
Hyundai i20 | Foto: Radek Pecák

Praha - Tuzemské zastoupení značky Hyundai spouští další srovnávací kampaň s největším tuzemským konkurentem Škoda Auto. V téměř třiceti městech České republiky uspořádá do konce dubna předváděcí akci nazvanou Hyundai se srovnání nebojí. Zájemcům o koupi nového vozu umožní přímé srovnání svého městského hatchbacku i20 s konkurenčním výrobkem automobilky Škoda - novou generací modelu fabia.

Akce začala o minulém víkendu před dvěma nákupními centry v Praze. Na podobných místech se mají uskutečnit i příští zastávky propagační roadshow.Tento týden je na řadě jižní Morava, následovat bude severní Morava a další města včetně Mladé Boleslavi. Akce pak skončí 30. dubna opět v Praze. 

Hyundai o sobě letos dává hodně slyšet. Například mění barvu svých autosalonů.
Hyundai o sobě letos dává hodně slyšet. Například mění barvu svých autosalonů. | Foto: Hyundai

Jedinečný H-faktor

"Smyslem je nabídnout zákazníkům poznání jedinečného H-faktoru našich vozů. Ten v sobě snoubí špičkovou kvalitu, dynamické jízdní vlastnosti, skvělý design, ušlechtilé materiály a nadstandardní výbavu," říká mluvčí značky Hyundai v Česku Miloš Adámek.

Nová akce Hyundai je další z řady srovnávacích kampaní, během nichž se vymezuje vůči Škodě, nejprodávanější značce vozů v republice. Předloni například vystavovala před svými autosalony škodovácké modely octavia a rapid. Na přelomu loňského a letošního roku zase při reklamní kampani na model i20 používal Hyundai komentář "váš soused z Mladé Boleslavi bude takhle malinký".

Škoda Auto, alespoň podle vyjádření mluvčího české prodejní organizace Vítězslava Pelce, akci svého konkurenta vítá. "Věříme, že tak jako v případě předchozí srovnávací akce přispěje k dalšímu navýšení prodejů značky Škoda na českém trhu," říká.

Vozy Hyundai i20 i Škoda Fabia patří k nejprodávanějším v České republice. Podle letošních prodejních statistik Svazu dovozců automobilů je model i20 ve třídě malých vozů na sedmém místě (za leden až únor) s 318 prodanými kusy. Fabia tento žebříček vede s 1729 kusy.

Celkově zůstává Škoda nejprodávanější značkou na českém trhu. Za leden a únor prodala 10 234 aut, což je meziroční růst o 1849 vozů. Značce Hyundai s prodejem 2900 vozů patřilo ve stejném období třetí místo za Volkswagenem.

Nezávislé porovnání parametrů obou vozů najdete zde.

 

Právě se děje

Další zprávy