Foto: Vyzkoušeli jsme nové Ferrari GTC4 Lusso. Superkombík pohání dvanáctiválcový motor a 690 koní

Foto: Vyzkoušeli jsme nové Ferrari GTC4 Lusso. Superkombík pohání dvanáctiválcový motor a 690 koní
GTC4 Lusso na první pohled vypadá jako facelift Ferrari FF. Není to ale tak docela pravda, přestože třeba rozvor náprav mají obě auta shodný a i karoserie jako taková je téměř identická. Lidé od Ferrari prezentují Lusso jako kompletně nový vůz na původním podvozku. Technických změn je ovšem skutečně obrovské množství.
Veškeré změny, které inženýři provedli, jsou striktně funkční. Žábry na předních blatnících, decentní spoiler nad zadním oknem nebo gigantický difuzor, všechno má jasně daný smysl. Právě aerodynamika je jednou z oblastí, které byla věnována velká pozornost. Celkově má Lusso o šest procent nižší odpor vzduchu než FF.
Ferrari GTC4 Lusso přichází kromě jiného také s novými předními světlomety.
Přední nasávací otvor je proti FF větší. Ani tohle není náhoda. Ferrari potřebovalo zlepšit chlazení, a tak přivedlo do auta více vzduchu. Zobrazit 30 fotografií
Foto: Ferrari
Lukáš Dittrich
10. 7. 2016 10:02
Když Ferrari představilo v roce 2011 model FF, byla to velká událost. Na trh totiž zamířil dvanáctiválcový supersport s karoserií kombi a hlavně s pohonem všech kol, což někteří fanoušci ve velkém kritizovali. Jenže Ferrari FF byl tak velký úspěch, že teď přichází jeho nástupce. Ten je stejně praktický, ale navíc luxusnější, rychlejší a nabídne ještě lepší jízdní vlastnosti. Jmenuje se GTC4 Lusso a my jsme ho krátce vyzkoušeli v Jižním Tyrolsku. Připravili jsme obrazovou recenzi.
 

Právě se děje

Další zprávy