Některé by už dneska nevznikly. Připomeňte si svérázné i zábavné automobilové reklamy

Jan Matoušek Jan Matoušek
27. 7. 2023 6:02
Dnes se při vyslovení spojení "automobilová reklama" spoustě lidem vybaví nejspíše zdůrazňování co nejnižších emisí a také vysoká udržitelnost. Ne vždy ale tyto hodnoty nová auta prodávaly. V minulosti na to šly automobilky přes rychlost, případně i notně kontroverzní slogany. Vybrali jsme některé z nejzajímavějších automobilových reklam minulosti. Podívejte se.

Co nemám, to se nemůže pokazit

Občas se ve spojitosti se stále novými a novými elektrickými prvky v nových autech objeví povzdech, že co v nich není, nemůže se pak pokazit. A jako přednost to vytáhl Citroën v jedné z dalších reklam na model 2CV. "Není divu, že je tak spolehlivý. Nemá se na něm co pokazit," hlásal inzerát, podle něhož kachna postrádala všechnu moderní výbavu.

 

Právě se děje

Další zprávy