Očištěný zisk nezahrnuje některé mimořádné výdaje, jako jsou zisky a náklady způsobené změnami rezerv v souvislosti s jednotlivými programy, náklady na restrukturalizaci, vliv vývoje směnných kurzů či zisky a ztráty z prodeje nebo akvizic majetku.
Příjmy se ve čtvrtletí zvýšily o 24 procent na 12,6 miliardy eur (322,2 miliardy korun). Zisk překonal odhady analytiků, kteří v anketě agentury Reuters v průměru čekali očištěný provozní zisk 520 milionů eur, u příjmů čekali 13 miliard eur.
Čistý zisk nicméně o 86 procent klesl a dosáhl 40 milionů eur. Důvodem bylo mimo jiné prodloužení pozastavení vývozních zbrojních licencí do Saúdské Arábie a rozhodnutí ukončit program výroby dvouposchoďového dopravního letounu A380. Provozní zisk kvůli tomu klesl o devět procent na 181 milionů eur.
K výraznému růstu očištěného zisku přispěl vyšší odbyt letounů A320neo, ze kterých je zisk ve srovnání s předchozími modely vyšší, a snížení nákladů na větší model A350. Airbus však stále čelí problémům při výrobě nových kabin pro model A321.
Očištěný provozní zisk divize helikoptér činil 15 milionů eur ve srovnání se ztrátou tři milionu eur loni. Přispěl k tomu vyšší odbyt a vyšší příjmy ze služeb. Divizi obrany a letectví klesl zisk na 101 milionů eur ze 112 milionů eur před rokem.