reklama
mýtné
Německé dálnice ještě rok a tři čtvrtě zdarma, mýtné se bude platit od října 2020
U našich západních sousedů přitom chtěli bouřlivě probírané mýtné zavést již letos.
Kapsch nabízí v inzerátu levnější mýtné než uvedl v tendru. Fake news, reaguje vítěz
Oficiální nabídku zaslala firma i ministerstvu. To označilo takový postup jako matení veřejnosti. Podle vítěze tendru jde o nesmysl a fake news.
Německý parlament schválil zvýšení mýtného pro nákladní auta, platit bude od ledna
Nařízení se dotkne zejména hlučných a těžkých vozů. Zdarma budou moci jezdit kamiony na elektrický a plynový pohon, napsala agentura DPA.
Kapsch podal novou nabídku na provoz mýta. Je o čtvrt miliardy levnější než od Kellnerova konsorcia
Současný provozovatel mýta je připraven realizovat a provozovat nový systém za 10,5 miliardy korun.
Ťok může zůstat ministrem i v příští vládě, Babiš mu slíbil podporu v mýtu
Ministr dříve uváděl, že necítí podporu ANO v kauze mýtného tendru, proto nechtěl pokračovat. Dnes Babiš řekl, že Ťoka v mýtu podporuje.
Další rozhodnutí k mýtnému může padnout až za čtyři měsíce, říká šéf ÚOHS Rafaj
Pokud ministerstvo dopravy podá rozklad proti zrušení tendru na výběr mýtného, dojde na naše další kroky za 3-4 měsíce, tvrdí šéf ÚOHS Petr Rafaj.
Soutěž na mýtné zrušil antimonopolní úřad. Provoz systému od roku 2020 je v ohrožení
Ministerstvo prý nedodrželo transparentnost při poskytování dokumentace. Není tak možné zjistit, jestli měli všichni uchazeči shodné zadání.
Mýtné pro osobní auta v Německu zřejmě nabere zpoždění, mělo začít v příštím roce
Kvůli zpoždění bude v příštích dvou letech chybět ve spolkovém rozpočtu nejméně 720 milionů eur, uvedla agentura DPA.
Mýto změní provozovatele. Kapsch má vystřídat Kellnerova firma, nabízí zcela nový satelitní systém
Dosavadní provozovatel mýtného systému, rakouská společnost Kapsch, s velkou pravděpodobností skončí.
Mýto bylo předražené až o miliardu ročně, říká Ťok. Nesmysl, brání se Kapsch
Něco v tom prostě nesedí, říká ministr dopravy. Nedivil by se, kdyby se na dosavadní fungování mýtného systému znovu podívala policie.
Dokážeme vybírat mýto levněji, chlubí se Kapsch. Dejte nám slevu už letos, reaguje Ťok
Správce mýtného systému uvedl, že je možné snížit provozní náklady na výběr mýta o půl miliardy korun ročně. Ministr dopravy Dan Ťok chce s firmou…
Nalepovací dálniční známky skončí. Kontrole se už nevyhnete, jízda má zdražit
Dlouho avizované elektronické dálniční známky mají v Česku fungovat od roku 2020, plánuje ministerstvo. Majitelé elektromobilů budou mít jízdu zdarma…
Náklady na mýtný systém jsou podle NKÚ příliš vysoké. Za deset let přesáhly 24 miliard
Na vysokých nákladech se podle kontrolorů podepsala neujasněnost a časté změny řešení způsobu a rozsahu výběru mýtného.
Výběr mýta od kamionů loni stoupl na rekordních 10,4 miliardy korun
Český elektronický mýtný systém vybral pro stát od kamionů na mýtném za 11 let fungování 87 926 537 797 korun, uvedl Kapsch.
Ťok: Všichni uchazeči o mýto splnili požadavky. V druhém kole firmy předloží technická řešení
Kromě nynějšího provozovatele, společnosti Kapsch, se do tendru přihlásily slovenský SkyToll, maďarský National Toll Payment Services a T-Systems.
Antimonopolní úřad zahájil správní řízení kvůli mýtnému tendru
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zahájil správní řízení s ministerstvem dopravy kvůli miliardovému tendru na provoz elektronického mýtného…
Rakušané podávají žalobu na Německo kvůli zpoplatnění tamních dálnic. Češi mlčí
Žalobu na Německo zvažovalo i Česko, nakonec ji ale nepodá.
Tři ze čtyř zájemců o mýtný systém jsou už známi: Kapsch, Skytoll a T-Systems
Dosavadní správce systému, společnost Kapsch, má tři konkurenty. Ministerstvo dopravy oficiálně jména účastníků zveřejnit odmítlo.
Kandidát německé SPD na kancléře chce zrušit plánované mýto, podle něj se nevyplatí
Mýtné by totiž platili de facto pouze zahraniční řidiči, těm domácím by stát peníze vracel na daních.
Mýto chtějí v Česku provozovat čtyři zájemci, nechybí ani dosavadní Kapsch
Nabídku na desetiletou správu mýtného systému po roce 2019 podali čtyři uchazeči.
Předchozí
4
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama