reklama
marketing
0:35
Reklama k nezaplacení. Jágrova nehoda s elektrickou Kiou má obrovský dosah
Včerejší nehody Jaromíra Jágra si ve velkém všimla i zahraniční média. Ve svých příspěvcích na sociálních sítích na ni upozornila i samotná Kia.
Nástěnka hanby prořídla. Podívejte se, kdo z globálních firem dál vydělává v Rusku
Prohlédnout si
20 fotografií
S pávem nebo v háji magnolií. Schillerová si Instagram zaplatila ze státního rozpočtu
Prohlédnout si
26 fotografií
Už žádné hračky pro holky či kluky. Lego končí s marketingem rozdělujícím pohlaví
Společnost upozornila, že to neznamená změnu jejích produktů, ale jen marketingu - sortiment zkrátka přestane řadit do kategorií podle pohlaví.
Podvodné reklamy se známou tváří se vyšetřují těžko. Clint Eastwood byl však důsledný
Zneužití jmen a podob celebrit je běžné i v Česku, hlavně u "supervýhodných" investic. Podle expertů je ale obtížné vlastníky takových firem dohledat.
Polský orel zakousl českého koníka. "Benzinky" už nebudou v Česku doma, míní experti
Ikonické logo, dlouhá tradice, familiární název, který se stal synonymem pumpy. Rozhodnutím varšavského vedení koncernu Orlen to vše nyní končí.
Dýňové latté se vrací. Kavárnám i fastfoodům se vyplácí sázka na sezonní menu
Lidé jsou podle marketérů za časově omezené nabídky ochotni zaplatit výrazně více. Proto je restaurace i kavárny tak často do nabídky vrací.
Ministr se fotí v helmě u všech staveb silnic. Na voliče to stále zabírá, míní expert
Havlíčkova tour po staveništích pokračuje. Ministr se stihl vyfotit už u 21 rozestavěných dálnic a silnic. Evidentně to stále zabírá, míní experti.
Nosič reklam zvaný influencer. Jak si je firmy vybírají a proč se jim to vyplácí
Experti pro Aktuálně.cz vysvětlili, proč je influencer marketing pro firmy i sledující přitažlivý a kolik si může český influencer propagací vydělat.
Svět ovlivňují algoritmy na Facebooku a menšina křiklounů, varuje český IT expert
Publicista a IT specialista hodnotí v rozhovoru pro Aktuálně.cz aktuální bouřlivé dění na sociálních sítích.
0:40
Influenceři po kritice odmítli půl milionu na kampaň proti dezinformacím o očkování
"Není jasné, co chce vláda touto kampaní sdělit," kritizuje akci vedoucí katedry marketingové komunikace na Univerzitě Karlově Denisa Hejlová.
1:24
"To se nedá říct, vo*e.“ Dabér Tůma popsal vznik hlasu Alzáka, unavený se necítí
Poprvé zazněl Alzákův hlas v reklamě před 15 lety. Grafická podoba postavičky začala vznikat až později.
Češi žádají od reklam humor na hraně. Teď funguje semknutí a dojímání, říká marketér
Ředitel Asociace komunikačních agentur v rozhovoru pro Aktuálně.cz také říká, že v českých vánočních reklamách čekal více odkazů na téma pandemie.
Házeli jsme na politiky špínu z falešných profilů i skupin, popisuje PR specialistka
Podle odborníků se jedná o neetický nástroj zvaný astroturfing, který vytváří falešný dojem o reakcích veřejnosti na sociálních sítích.
Jak se žije v uprchlickém táboře? Filmař virtuální realitou "polidšťuje" migranty
Americký filmař Gabo Arora využívá virtuální realitu, aby dárcům přiblížil konflikty v jiných částech světa.
Řetězec KFC vypustil další bizarnost: lidem nabídl svíčku s vůní své omáčky
Na webu k tomu KFC nabízí relaxační poslech smažícího se kuřete či sypání hranolků.
Přehled
Poslední Sexistické prasátečko má vítěze. Lidé vybrali i nejotřesnější reklamu dekády
Anticena Sexistické prasátečko za rok 2018 má svého vítěze. Organizátoři končící ankety zároveň vybrali i nejsexističtější reklamu uplynulé dekády.
1:49
Alzák s Donutilem, Bohdalovou a v maďarštině. Připomeňte si jeho nejbizarnější videa
Zelený maskot Alzák promlouvá z televizních obrazovek už jedenáct let, v rádiu se objevil dokonce o dva roky dříve.
Odkdy je Milka fialová, co má společného s bernardýnem a proč se tak jmenuje? Projděte se historií
Prohlédnout si
20 fotografií
Z lásky k Česku, není co řešit. Vyzkoušejte si, jak znáte reklamní slogany
Které reklamní slogany si spojíte s konkrétní značkou a které vám splývají s ostatními? Zkuste náš kvíz.
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama