reklama
marketing
Přehled
Diplom jako vstupenka do praxe? Proč podle expertů vzdělání neztrácí na hodnotě
Lidé úspěšní ve svých oborech v anketě odpovídají na výhody studia vysoké školy v měnícím se světě.
Vítězství na MS zvýší několikanásobně reklamní hodnotu českých hráčů
Roste především u těch, kteří před turnajem nepatřili k hlavním tvářím českého hokeje a na mistrovství světa zazářili.
Pomohli Čaputové a Pavlovi na Hrad. Teď stojí slovenské duo za Rakušanovou proměnou
Na podzim začala pro STAN pracovat slovenská dvojice expertů, která zcela proměnila komunikaci druhé nejsilnější koaliční strany.
"Jie Ťien-ming" u Vrecionové. Dvojce Spolu pomáhá před volbami populární uživatel z X
Marketér Šimon Ehrlich, na sociální síti X schovaný pod populárním profilem Jie Ťien-ming, již v minulosti pro politiky ODS pracoval.
Pohled do zákulisí premiérova vládnutí. "Babišizace" Fialy nevyšla, tým chystá změny
Deník Aktuálně.cz mluvil s lidmi, kteří mají na starost Fialovu komunikaci, a popisuje, jakým způsobem chtějí obrátit propad oblíbenosti vlády.
Lidé se bojí, že sleva vyprší. Nenakupujte spontánně, radí odborník k Black Friday
Lidé často nakupují ve stresu a bez rozmyslu. Odborník popisuje, jak marketingové triky během Black Friday ovlivňují psychiku zákazníků.
Kopíruje Babiše a působí ještě víc odtrženě od reality, hodnotí expert Fialovo video
"Voliči Petra Fialy očekávají, že premiér řeší dramatičtější věci než dražší Nutellu," říká Karel Komínek z Institutu politického marketingu.
Ministři mleli páté přes deváté, tiskovka k úsporám byla jak od Babiše, míní expertka
Expertka na komunikaci Denisa Hejlová hodnotí představení vládního konsolidačního balíčku.
Přehled
Nové zdroje energie i péče o lidi. Přehled napoví, kde bude příští roky nejvíce práce
Aktuálně.cz dalo ve spolupráci s personalisty dohromady pět odvětví, která v následujících letech slibují významný růst.
Syndrom fidorka. Proč sociální sítě nabízejí reklamu na to, o čem právě mluvíme
Stačí pouhá zmínka a reklama na produkt se objeví na profilu uživatele. Experti vysvětlují, jak funguje systém cílení reklamy na sociálních sítích.
Marketér Marek Prchal u Babiše skončil. Pro hnutí ANO pracoval deset let
Osmačtyřicetiletého Prchala označoval Babiš za "génia sociálních sítí". Byl také autorem knihy O čem sním, když náhodou spím.
Pavel musí přitvrdit a trochu popřít sám sebe. Nemá to v kapse, říká Drahošův stratég
Babiš ovládl začátek kampaně, Pavel se jen brání útokům, ale měl by přijít i s novým tématem, radí Jakub Kleindienst.
Přehled
Bílé košile a vlajka jsou jistota, ale proč rozpůlený prášek? Expertky hodnotí kampaň
Vizuální identitu kandidátů na prezidenta okomentovala expertka na politický marketing a grafická designérka.
19:49
Antropoložka: Čaputová je ideálem autentické ženy, Nerudové vyčítají faleš neférově
"Když žena kandiduje na prezidentku, publikum jí to začne vracet," upozorňuje Marie Heřmanová.
18:19
Babiš se chtěl vyhnout posměškům, teď hraje hodného strejdu, tvrdí marketérka
Obyčejný důchodce, či státník, jenž zná důležité lidi? Protiklad Babišovi funguje. V debatách by ztratil, říká PR manažerka Alžběta Králová.
Boj o Hrad na sítích. Pavel loví motorkáře, Babiš diváky Novy, Středula zkouší Lidl
Nástroje, jak voliče oslovit, jsou čím dál přesnější, říká expertka na volební marketing Anna Shavit.
Přehled
Konec nekalých praktik prodejců i triků zákazníků. Co vše mění novela o nakupování
Odkdy bude takzvaný tlačítkový zákon účinný, zatím není úplně jasné. Pravděpodobně to však bude ještě do konce letošního roku.
0:55
Nemusí se líbit, stačí šok. Forejt, David či Demo se v reklamě vyplácí, říká marketér
Zavedené značky letošní léto vsadily na pro ně netypickou reklamu. A vyplatilo se jim to, říká v rozhovoru pro Aktuálně.cz marketingový specialista.
Telešmejdi už jen tak nezavolají. Od července jim hrozí pokuta až 50 milionů korun
Telešmejdi už nesmějí se svými nabídkami obvolávat ty, kteří s tím ve veřejném seznamu nesouhlasili.
Lepší úročení spořicích účtů je často jen trik. Systém plný háčků má hlavně nalákat
Banky na "lepší" úrokové sazby spořicích účtů lákají nové klienty, kterým pak vzápětí nabídnou jiný, pro banku výhodnější produkt.
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama