Do Česka míří i v pandemii nové značky. Rostoucí kupní síla nalákala i známé hráče

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
14. 1. 2021 6:36
Gap, Saint Laurent i Action. Na český trh loni vstoupilo 25 zahraničních značek. Přestože rok 2020 byl pro maloobchod kvůli koronaopatřením obtížný, je to o jednu značku více než o rok dříve. Rok 2021 by pak mohl být rekordní. Odhaduje to nová analýza společnosti Cushman & Wakefield, kterou má Aktuálně.cz k dispozici. Podívejte se, o které značky se český maloobchod rozrostl.
Foto: cybex-online.com

Vlajková prodejna pro prémiové dětské zboží

Ze specializovaných segmentů stojí za pozornost obchod značky Cybex, který sídlí v pražské Široké ulici, navazující na Pařížskou. Ten se stal vlajkovou prodejnou pro Evropu, která nabízí prémiové dětské zboží a doplňky. 

Firmu před patnácti lety v Německu založil Čech Martin Poš. Před šesti ji pak sfúzoval s největším světovým výrobcem věcí pro děti, hongkongskou firmou Good Baby.

 

Právě se děje

Další zprávy