Pavla Adamcová
14. 1. 2021 6:36
Gap, Saint Laurent i Action. Na český trh loni vstoupilo 25 zahraničních značek. Přestože rok 2020 byl pro maloobchod kvůli koronaopatřením obtížný, je to o jednu značku více než o rok dříve. Rok 2021 by pak mohl být rekordní. Odhaduje to nová analýza společnosti Cushman & Wakefield, kterou má Aktuálně.cz k dispozici. Podívejte se, o které značky se český maloobchod rozrostl.
Italská zmrzlina na Václaváku
Ze segmentu stravování je podle analýzy významný nově příchozí koncept řemeslné zmrzlinárny Grom, spadající pod společnost Unilever. Grom otevřel svoji pobočku v horní části pražského Václavského náměstí.
Ve stravování loni přibyly rovněž pekařství Cinnabon, italská restaurace Salsamenteria di Parma, Sharetea či asijský prodejce čajů Utepia Tea.