Do Česka míří i v pandemii nové značky. Rostoucí kupní síla nalákala i známé hráče

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
14. 1. 2021 6:36
Gap, Saint Laurent i Action. Na český trh loni vstoupilo 25 zahraničních značek. Přestože rok 2020 byl pro maloobchod kvůli koronaopatřením obtížný, je to o jednu značku více než o rok dříve. Rok 2021 by pak mohl být rekordní. Odhaduje to nová analýza společnosti Cushman & Wakefield, kterou má Aktuálně.cz k dispozici. Podívejte se, o které značky se český maloobchod rozrostl.
Foto: AMI Communications

Italská zmrzlina na Václaváku

Ze segmentu stravování je podle analýzy významný nově příchozí koncept řemeslné zmrzlinárny Grom, spadající pod společnost Unilever. Grom otevřel svoji pobočku v horní části pražského Václavského náměstí.

Ve stravování loni přibyly rovněž pekařství Cinnabon, italská restaurace Salsamenteria di Parma, Sharetea či asijský prodejce čajů Utepia Tea.

 

Právě se děje

Další zprávy