Do Česka míří i v pandemii nové značky. Rostoucí kupní síla nalákala i známé hráče

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
14. 1. 2021 6:36
Gap, Saint Laurent i Action. Na český trh loni vstoupilo 25 zahraničních značek. Přestože rok 2020 byl pro maloobchod kvůli koronaopatřením obtížný, je to o jednu značku více než o rok dříve. Rok 2021 by pak mohl být rekordní. Odhaduje to nová analýza společnosti Cushman & Wakefield, kterou má Aktuálně.cz k dispozici. Podívejte se, o které značky se český maloobchod rozrostl.
Foto: Action

Action i Tedi. Daří se i levnému zboží

  • Nicméně segment levného a dostupného zboží je nejen v krizi v Česku nadále velmi oblíbený. Příkladem toho je síť Pepco. Loni segment ještě rozšířily značky Tedi a Action.

V červenci do tuzemska vstoupil právě německý řetězec Tedi, který tu otevřel jako první prodejny v Prostějově a Opavě.

Síť obchodů Action následně otevřela své první obchody v Česku na konci srpna. Vznikla v roce 1993 v Nizozemsku, nyní kromě tamního trhu působí v Belgii, Lucembursku, Německu, Rakousku, Polsku a ve Francii. Řetězec ve své nabídce čítající přes 6000 produktů má minimálně 1500 položek s cenou pod 25 korun. Nabízí dekorace, zboží k domácímu tvoření, hračky, papírenské zboží, výrobky pro domácnost a zahradu, ale také hobby, jídlo a pití či oblečení.

 

Právě se děje

Další zprávy