Ekonomika
23. 5. 2020 6:29
Závislost na elektronické komunikaci v době koronakrize dramaticky vzrostla. S tím jsou ale mnohdy spojené problémy jako chybné vyúčtování za připojení, snížení kvality, nebo dokonce výpadky těchto služeb. Poradíme, jaký způsobem se lze bránit a jak nedostatky vyreklamovat co nejefektivněji.
Pozor na zákonné lhůty
Reklamovat lze jak vyúčtování, tak i kvalitu poskytované služby.
Pokud se tedy setkáte u pevné linky, mobilního telefonu, kabelové televize, internetového připojení či jiné služby elektronických komunikací s chybným vyúčtováním, neposkytnutím služby či jejím nekvalitním nebo omezeným poskytováním, reklamujte.
- Podání reklamace operátorovi musíte podle spotřebitelského časopisu dTest stihnout v zákonné lhůtě. Ta činí dva měsíce od doručení reklamovaného vyúčtování nebo od vadného poskytnutí služby. Operátor má pak jeden měsíc na to, aby reklamaci vyřídil.