Pomalý internet, nesmyslné účty za telefon. Při reklamaci se zkuste vyhnout chybám

Ekonomika Ekonomika
23. 5. 2020 6:29
Závislost na elektronické komunikaci v době koronakrize dramaticky vzrostla. S tím jsou ale mnohdy spojené problémy jako chybné vyúčtování za připojení, snížení kvality, nebo dokonce výpadky těchto služeb. Poradíme, jaký způsobem se lze bránit a jak nedostatky vyreklamovat co nejefektivněji.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: iStock

Uhradit vyúčtování musíte včas

V některých případech je potřeba být ještě obezřetnější. Jde-li například o roaming a operátor musí vyúčtování projednat se zahraničním provozovatelem, pak se lhůta pro vyřízení reklamace prodlužuje o další jeden měsíc.

  • Pozor, podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, varuje dTest.
 

Právě se děje

Další zprávy