Pepa.cz se vrací. Spor kolem slevové dvojky má nečekaný konec

Jiří Hovorka Jiří Hovorka
10. 11. 2017 11:49
V srpnu se společníci vzájemně obviňovali z vyvádění peněz, nyní se dohodli na urovnání sporu.
Pepa je zpět. (ilustrační foto)
Pepa je zpět. (ilustrační foto) | Foto: Printscreen z Pepa.cz

Praha - Spor mezi bývalými společníky webu Pepa.cz, dvojky na tuzemském trhu slevových portálů, má nečekané vyústění. Končí dohodou, po níž se rozdělený web vrací na původní doménu Pepa.cz.

Ještě v srpnu se přitom společníci vzájemně obviňovali z vyvádění peněz a podávali na sebe i trestní oznámení. Firma se následně rozdělila: z domény Pepa.cz se stal slevový agregátor, který nabízel slevy z jiných webů, zatímco druhá část firmy přesunula původní nabídku firmy na adresu Klido.cz.

Petr Sýkora, někdejší dlouholetý ředitel a pozdější společník portálu Pepa.cz a Klido.cz, ale nyní oznámil, že slevový byznys opouští. Sýkora prodává svůj podíl ve společnosti Portál Pepa.cz (původní provozovatel webu Pepa.cz) i společnosti Propertio (provozovatel webu Klido.cz) slovenské společnosti Jožko.sk, za níž stojí Jiří Jankov, spoluzakladatel portálu Pepa.cz.

"Po týdnech jednání jsme se s protistranou dohodli, že můj odchod je nejvhodnější cestou, jak urovnat vzniklé spory a zajistit tak pokračování projektu. Věřím, že moje rozhodnutí zajistí našim partnerům i zákazníkům silnou vánoční sezonu, a projektu přeji úspěšné další roky provozu." říká Sýkora.

K předání Sýkorova podílu došlo podle mediálního zástupce společnosti Františka Brože v první polovině listopadu poté, co obě firmy prošly auditovanou účetní závěrkou. Cena transakce nebyla zveřejněna.

S odchodem Sýkory se tak vrací i jednotná značka Pepa.cz. "Projekt Klido.cz postupně utlumíme a plně se navrátíme ke značce, kterou mají zákazníci tak rádi. V letošní sezoně chceme dokázat, že na naší pozici dvojky na trhu se nic nezměnilo," zmiňuje Radim Kubeček, nový výkonný ředitel portálu Pepa.cz.

 

Právě se děje

Další zprávy