Pavla Adamcová
Aktualizováno 29. 1. 2022 7:17
Přechod do digitálního světa je teď sice cílem většiny obchodníků, lidé ale při nákupu touží stále více po lidské empatii. Ukazuje to studie společnosti KPMG, která hodnotí značky devíti odvětví české ekonomiky dle spokojenosti zákazníků. Ta se přitom loni poprvé za čtyři roky nezlepšila. Důvodem může být podle expertů i to, že firmy musely v pandemii zaměřit svou pozornost na jinou část byznysu.
6. About You
Německý on-line prodejce oděvů About You je jednou z nejrychleji rostoucích společností elektronického obchodu v Evropě. Tato módní a technologická společnost má podle KPMG ambice digitalizovat klasickou nákupní cestu a vytvořit "personalizovaný nákupní zážitek". E-shop nabízí přes dva tisíce značek.
"Rychlé dodání zboží a velice oceňuji i dlouhodobé vrácení zboží (reklamace). Velký výběr veškerého zboží a zejména různorodost značek," cituje průzkum jednoho ze zákazníků.
E-shop začal loni v červnu úspěšně obchodovat své akcie na burze ve Frankfurtu nad Mohanem. Společnost působí v celkem 23 evropských zemích, jejím konkurentem je například e-shop Zalando.