Deset značek, které mají čeští zákazníci nejraději. Začali oceňovat lidskou empatii

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
Aktualizováno 29. 1. 2022 7:17
Přechod do digitálního světa je teď sice cílem většiny obchodníků, lidé ale při nákupu touží stále více po lidské empatii. Ukazuje to studie společnosti KPMG, která hodnotí značky devíti odvětví české ekonomiky dle spokojenosti zákazníků. Ta se přitom loni poprvé za čtyři roky nezlepšila. Důvodem může být podle expertů i to, že firmy musely v pandemii zaměřit svou pozornost na jinou část byznysu.
Foto: Rohlík.cz

8. Rohlík.cz

Rohlík.cz je český on-line supermarket, který vznikl v roce 2014. Zboží si zákazník nakoupí na webu nebo v mobilní aplikaci, a pak si zvolí dovoz domů nebo vyzvednutí na odběrovém místě.

  • "Doručit nákup umí e-shop na čas s přesností 15 minut nebo expresně ještě tentýž den. Kvalitu potravin prodejce pečlivě kontroluje, a pokud se přece jen něco nepovede, bez řečí vrátí peníze," uvádí v rámci svého průzkumu KPMG.

"K Rohlíku jsem se dostala v době covidové, kdy se mi i narodilo dítě a bylo pro mě bezpečnější a lepší nechat si těžší věci vozit. Rohlík mám velice ráda. Jsou rychlí, spolehliví a hlavně vynesou nákup do patra. Jelikož nemáme výtah, tak je to pro mě skvělé," cituje studie jednu ze zákaznic.

V posledních týdnech vzbudil Rohlik.cz negativní pozornost veřejnosti v souvislosti se změnou v systému odměňování svých kurýrů, který má být nově založen mimo jiné právě na hodnocení zákazníků.

V současnosti je také nucen omezovat doručovací časy a počet nakoupených položek kvůli chybějícím pracovníkům, kteří na skladech skládají zboží do tašek.

 

Právě se děje

Další zprávy