Deset značek, které mají čeští zákazníci nejraději. Začali oceňovat lidskou empatii

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
Aktualizováno 29. 1. 2022 7:17
Přechod do digitálního světa je teď sice cílem většiny obchodníků, lidé ale při nákupu touží stále více po lidské empatii. Ukazuje to studie společnosti KPMG, která hodnotí značky devíti odvětví české ekonomiky dle spokojenosti zákazníků. Ta se přitom loni poprvé za čtyři roky nezlepšila. Důvodem může být podle expertů i to, že firmy musely v pandemii zaměřit svou pozornost na jinou část byznysu.
Foto: Thinkstock

7. Benu

V Česku provozuje tato lékárna 240 kamenných poboček a internetový e-shop Benu.cz.

  • "Nadstandardní odborné služby a individuální přístup ke každému zákazníkovi platí za samozřejmost. Prioritou je pro lékárnu prevence. Několikrát do roka vyráží do celého Česka se svými mobilními ordinacemi a ve vybraných prodejnách umí zákazníkům změřit hladinu cukru v krvi, odhalit možné první příznaky Alzheimerovy choroby nebo pomoci při odvykání kouření," shrnuje hodnocení zákazníků společnost KPMG.

Lékárenská síť Benu, dvojka na tuzemském trhu, zvýšila v minulém finančním roce, který začal předloni v únoru a skončil na konci loňského ledna, meziročně čistý zisk o polovinu na 340,3 milionu korun. Tržby společnosti stouply o 22 procent na 7,6 miliardy korun.

Mateřský lékárenský velkoobchod Phoenix pak zvýšil čistý zisk včetně dividend z Benu o 4,2 procenta na 308,5 milionu korun a utržil 26,3 miliardy korun, meziročně o 2,6 procenta více. 

 

Právě se děje

Další zprávy