Deset značek, které jsou Čechům nejmilejší. Podívejte se, jak to dokázaly

Iva Špačková Iva Špačková, Klára Čeperová
20. 7. 2017 7:07
Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Thinkstock

6. místo - Kanzelsberger

Největší český knižní řetězec, který na trhu působí už 27 let, si zákazníky získává širokou nabídkou titulů a možností objednat si specializované publikace.

Milovníkům čtení se líbí také to, že jim zaměstnanci dokážou dobře, ochotně a rychle poradit, kde co najdou, popřípadě jim sami požadovanou publikaci vyhledají. Společnost toho dociluje tím, že pravidelně své zaměstnance školí v prodejních i technických dovednostech.

 

Právě se děje

Další zprávy