Deset značek, které jsou Čechům nejmilejší. Podívejte se, jak to dokázaly

Iva Špačková Iva Špačková, Klára Čeperová
20. 7. 2017 7:07
Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
Foto: Jakub Plíhal

5. místo - Student Agency (RegioJet)

Student Agency (RegioJet) patří mezi nejvýznamnější autobusové a vlakové dopravce v České republice, které se podařilo změnit pohled Čechů na cestování autobusem. Její firemní filozofií je poskytovat zákazníkům ty nejlepší služby za skvělé ceny, což se jí podle referencí zákazníků daří.

Žluté autobusy patří k nejmodernějším v Česku a nabízejí komfortní jízdu, totéž platí pro žluté vlaky, které se osvědčily jako rychlé, čisté a nabízející výjimečný zákaznický servis (nápoje a tisk zdarma, levné občerstvení, deka, příjemná obsluha).

 

Právě se děje

Další zprávy