Deset značek, které jsou Čechům nejmilejší. Podívejte se, jak to dokázaly

Iva Špačková Iva Špačková, Klára Čeperová
20. 7. 2017 7:07
Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
Foto: Rohlik.cz

8. místo - Rohlík.cz

Internetový obchod vznikl v roce 2014 a v současnosti působí v sedmi městech. Jeho umístění v první desítce potvrzuje, že obliba nakupování přes internet roste. Rohlík.cz naplňuje nejlépe to, co kupující od prodejce potravin očekávají - důvěru, že dostanou přesně to, co si objednali, a dostanou to v odpovídající kvalitě.

A pokud s dodávkou nejsou spokojeni, reklamace zboží není problém - proběhne hladce a bez zbytečné prodlevy.

 

Právě se děje

Další zprávy