Deset značek, které jsou Čechům nejmilejší. Podívejte se, jak to dokázaly

Iva Špačková Iva Špačková, Klára Čeperová
20. 7. 2017 7:07
Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
Foto: Economia

7. místo - Ugo

Společnosti Ugo (spadající nyní do skupiny Kofola) se podařilo postavit svá prodejní místa na oči lidem, kteří dbají o zdravý životní styl a jejichž počet stále roste.

Pod značku spadají restaurace rychlého a zdravého občerstvení a fresh bary, které nabízí čerstvou ovocnou a zeleninovou šťávu, snídaňové menu nebo polévky, a to vše ze surovin s jasným původem. Zákazníci si tak s logem firmy spojují společnost, která razí nové trendy v segmentu zdravého občerstvení.

 

Právě se děje

Další zprávy