Informace vyplývají z výroční zprávy společnosti. Za rok 2017 se Kiwi.com stala podle žebříčku Deloitte Technology Fast padesátou nejrychleji rostoucí technologickou firmou ve střední Evropě.
"Konkurenční výhodou je proces získávání dat a způsob, jak data využíváme při tvorbě nových kombinací letů," uvedla firma ve zprávě. V červnu 2018 prodejce poprvé prodal více než 10 tisíc letenek za den.
Deník E15 ve středu uvedl, že společnost Kiwi.com prodala loni v meziročním srovnání o polovinu letenek více než v roce 2017. Nejčastěji si zákazníci kupovali lístky do USA, Španělska, Thajska, Velké Británie a Itálie. Zmíněné destinace měly meziročně vyšší odbyt.
V době světového růstu letecké dopravy zaznamenala společnost nárůst globálního prodeje letenek meziročně o 47 procent.
Mění se však zboží o které mají zákazníci zájem. Zatímco v roce 2017 tvořily 70 procent prodejů jednosměrné letenky. Loni už to bylo 60 procent, zbylý podíl připadá na ostatní typy letenek.
Kiwi má pobočky v devíti zemích. Kromě letenek prodává jízdenky na vlaky, balíčky dopravců a hotelové ubytování. Web Kiwi.com nabízí 15 miliard kombinací letů. Firma zaměstnává v Brně téměř tisíc lidí a několik set dalších pracovníků má v devíti zemích světa.
Společnost Kiwi.com, která se původně jmenovala Skypicker.com, založil v roce 2012 Oliver Dlouhý. Díky investici od podnikatele Jiřího Hlavenky začala firma vyvíjet algoritmus, který dokáže kombinovat lety jak aerolinek, které spolupracují, tak i těch, které vzájemně nekooperují. Kiwi tak spojuje více než 700 spolu nespolupracujících aerolinek.