Kindle Fire a iPad2 mají své "mouchy". Jaké nejčastěji?

Adam Fiala
6. 3. 2012 2:36
Ani Apple a Amazon nemohou garantovat stoprocentní nezávadnost tabletů Kindle Fire či iPad 2. Na co si uživatelé nejčastěji stěžují?
Foto: AMAZON.COM

Kdo si myslí, že pokud si připlatí za lepší výrobek od Applu, vyhne se technických nedostatkům, je na omylu. Ani nemalá investice do tabletu iPad 2 nezaručí, že s ním nebudete mít problémy. Stejné je to i s tabletem od Amazonu. Kindle Fire je sice o dost levnější, ale základní funkčnost by to nemělo ovlivňovat. Internetový server s technickou podporou FixYa sestavil žebříček nejčastějších ohnisek komplikací.

U iPadu pozor na Wi-Fi

V obou případech se na vysoké pozici umístilo připojení přes síť Wi-Fi. U Kindle Fire to je 25 % uživatelů, iPad 2 to má na prvním místě s 35 %. Majitelé přístrojů si stěžují na obtíže spojené jak s připojením, tak setrváním v připojeném stavu. Patnáct procent uživatelů iPad 2 si stěžuje na LED obrazovku, což se projevuje hlavně jako prosvítání v rámu tabletu. Stejné množství pak označilo za zdroj starostí kvalitu mikrofonu a konečně deset procent si stěžuje na USB, v rámci připojení k počítači, který tablet nerozezná a ovlivnit to může i přístup k iTunes.

Nebezpečné nakupování s Kindlem

U Kindle Fire jsou uživatelé nejčastěji (ve třiceti procentech) nespokojeni s funkcí nákupu jedním klikem. Přístroj nenabízí možnost vypnout přihlášení bez zadání hesla, a tak se tablet stává nebezpečným v rukou dětí, v extrémním případě při krádeži. Na druhém místě se umístilo Wi-Fi. S nejčastějším problémem souvisí i to, že uživatel nemůže nastavit nějaký rodičovský zámek. S tím se setkalo patnáct procent uživatelů, podobně jako s nedokonalostmi dotykového displeje. Deset procent pak stejně jako u iPadu 2 zmiňuje přípojku USB.

 

Právě se děje

Další zprávy