Kuni Nguyenová
12. 9. 2020 11:14
Na nečekané zákazy a omezení v souvislosti s koronavirem lidé reagovali různými způsoby a firmy nebyly výjimkou. Marketing se musel přizpůsobit situaci - mění se reklamy, slogany, vlajkové produkty nebo kompletní komunikace se zákazníky. Podívejte se na příklady nápadů, na které firmy za pandemie vsadily.
Návrat do hospod
Domácí karanténu a nemožnost reálného mezilidského kontaktu přetrpěly také pivovary. České "tekuté zlato" se přitom během nouzového stavu vylévalo po hektolitrech.
Situace se však po pár měsících otočila poté, co vláda řadu omezení opět uvolnila. Pivovary tak v reakci na to opět zvaly své nedočkavé štamgasty zpátky do hospod.
Koronavirová krize narýsovala mezi českými pivovary dělicí čáru. Některé byly nuceny vylévat navařené pivo, jiné, zejména ty nejmenší, pojaly obtížnou situaci jako příležitost. Ani mimořádné restrikce nezastavily vznik nových projektů. Počet minipivovarů v Česku letos dosáhl pěti set. Nyní jich je stejně jako před druhou světovou válkou.