Telefónica připravuje půdu O2

ČTK
25. 8. 2006 14:11
Praha - Společnost Telefónica O2 dnes zahájila reklamní kampaň, která má zákazníky připravit na změnu značek Český Telecom a Eurotel na nový název O2.

Značku O2 má firma začít používat od září, potvrdil dnes mluvčí společnosti Martin Žabka.

Náklady na celou kampaň, která naplno odstartuje zřejmě příští týden, se podle odborníků vyšplhají na několik set milionů korun. K přípravné fázi firma podle Žabky využije televizi, tisková média, internet i venkovní reklamní plochy.

"Pro společnost Telefónica O2 se při přípravách kampaní, které souvisejí s rebrandingem (změnou značky), podílely jak současné agentury, se kterými společnost spolupracuje, tak londýnská agentura VCCP, která dohlížela na aktivity při zavádění značky O2 ve všech státech, kde společnost působí," dodal mluvčí.

Hlavním motivem inzerce budou, stejně jako v jiných zemích, bublinky ve vodě symbolizující kyslík, tedy O2, a heslo "Nový proud v komunikaci". Firma využije i některé méně tradiční formy, podle nedávných informací v médiích si například pro reklamu hodlá pronajmout pražský Štefánikův most.

Změna na O2, doprovázené logem Telefóniky, bude postupná. Změní se vzhled firemních prodejen, budov, několika tisíc aut společnosti, ale i všech písemností a internetových stránek. V souvislosti se změnou si společnost zaregistrovala několik desítek internetových domén.

Český Telecom, ze kterého Telefónica O2 vznikla, utratil za předchozí změnu značky z SPT Telecom více než 200 milionů korun. Mobilní operátor Vodafone zaplatil za změnu z Oskara letos v únoru ještě vyšší částku a stovky milionů stálo i přejmenování RadioMobilu na T-Mobile v roce 2002.

Telefónica ovládla Český Telecom loni, kdy koupila od státu 51 procent akcií a během několika měsíců zvýšila svůj podíl na 70 procent. Letos v polovině roku se Telecom sloučil s dceřiným mobilním operátorem Eurotel pod společnost s názvem Telefónica O2 Czech Republic, která ale dál používala značky Český Telecom a Eurotel.

 

Právě se děje

Další zprávy