Prodáváte byt? K úspěchu pomůže promyšlený inzerát

td
6. 1. 2012 6:31
Inzerát na prodej nekmovitosti by měl být jasný a srozumitelný, hlavně ale musí zaujmout
4.-10. místo (top10) bez pořadí Vlastník: SBD Rozvoj Neštěmnice, Ústí nad Labem Adresa: Seifertova 448-450, Ústí nad Labem Projektant: Termo + holding, a.s. Zhotovitel: Termocon s.r.o.
4.-10. místo (top10) bez pořadí Vlastník: SBD Rozvoj Neštěmnice, Ústí nad Labem Adresa: Seifertova 448-450, Ústí nad Labem Projektant: Termo + holding, a.s. Zhotovitel: Termocon s.r.o. | Foto: Svaz českých a moravských bytových družstev

Každý, kdo někdy hledal nemovitost k pronájmu či koupi, ví, že text inzerátu představuje polovinu úspěchu. Jak ale čtenáře a potenciální zákazníky zaujmout a přesvědčit je, že zrovna tento dům či byt je pro něj ideální volbou? Inzerát musí být maximálně efektivní a držet se jasných cílů, které vedou k úspěchu. Není třeba přikrášlovat a zbytečně vynášet klady prostorů do nebes, ale poskytovat potřebné informace.

Hrubá kostra propagačního textu by se měla skládat z nejdůležitějších informací o nemovitosti. Co, kde a za kolik. Právě cena bývá největším problémem prodávajících. Nehodí se uvádět obraty jako „cena dohodou". To může případné zájemce odradit ještě dříve, než si přečtou první řádky nabídky. Dalším bodem je vyzdvižení nejlákavějších výhod nabízeného domu či bytu. Ať jsou to nová okna, koupelna po rekonstrukci nebo atraktivní lokalita, je třeba ji v textu zmínit. Tak si čtenář nabídku zafixuje a dokáže si ji spojit s obsahem inzerátu.

Čím dál tím větší důležitost je dnes přisuzována doprovodným fotografiím. Vyplatí se pro to dát si na výsledných obrázcích záležet, fotit místnosti z více úhlů a investovat čas do zevrubného úklidu. Mnoho zájemců si totiž prohlíží fotografie ještě dříve, než text. Je vhodné přidat nejen snímky interiéru, ale i exteriéru, na kterých si lze prohlédnout okolí. Inzerát by měl být krátký a výstižný, obsahovat informace o dispozici nemovitosti, její ceně, stavu i umístění.

 

 

Právě se děje

Další zprávy