Volkswagen T-ROC konkuruje škodovkám a inspiroval se u nich. SUV zaujalo sportovností a laciností

Ondřej Běhal
26. 10. 2017 19:54
Volkswagen T-ROC nahrazuje Škodu Yeti na pozici nejmenšího rodinného SUV. Paletu motorů má shodnou se Škodou Karoq, laciné plasty na přístrojové desce připomínají stejnou část vozu u Škody Rapid. Nový model se prodává od 452 900 korun, jde tedy o suverénně nejlevnější SUV značky Volkswagen. Při prvních testech jsme zjistili, že verze s pohonem všech kol vyniká jízdními vlastnostmi v zatáčkách. Další informace a fotografie z prvního testování zajímavé automobilové novinky na českém trhu najdete uvnitř grafiky.

Podrobný recenzi Volkswagenu T-ROC čtěte zde.

Jízda

Zatím jsme testovali pouze verzi s pohonem všech kol (u nejlevnějšího provedení jsou poháněná jen přední kola), automatickou převodovkou a nejsilnějšími motory. Od projetí první zatáčky jsme byli nadšeni zábavností T-ROCu. Verze Sport dost připomíná lehce zvýšený Golf GTI, ale díky pohonu všech kol s jistějším chováním na klouzavém povrchu. T-ROC se proplétá zatáčkami na SUV neuvěřitelně lehce a svižně. Kam se hrabe většina ostatních kompaktních SUV.

Horší je to s pohodlím. Projetí většiny nerovností na portugalských silnicích jsme slyšeli i cítili v zádech.

 

Právě se děje

Další zprávy