Volkswagen T-ROC konkuruje škodovkám a inspiroval se u nich. SUV zaujalo sportovností a laciností

Ondřej Běhal
26. 10. 2017 19:54
Volkswagen T-ROC nahrazuje Škodu Yeti na pozici nejmenšího rodinného SUV. Paletu motorů má shodnou se Škodou Karoq, laciné plasty na přístrojové desce připomínají stejnou část vozu u Škody Rapid. Nový model se prodává od 452 900 korun, jde tedy o suverénně nejlevnější SUV značky Volkswagen. Při prvních testech jsme zjistili, že verze s pohonem všech kol vyniká jízdními vlastnostmi v zatáčkách. Další informace a fotografie z prvního testování zajímavé automobilové novinky na českém trhu najdete uvnitř grafiky.

Podrobný recenzi Volkswagenu T-ROC čtěte zde.

Mezi dvěma škatulkami

Volkswagen T-ROC se velikostí nachází na pomezí malých a rodinných SUV. Měří jen o centimetr méně než Škoda Yeti, která bývala často považována za nejmenší SUV nižší střední třídy. Motorovou paletu má stejnou jako Škoda Karoq, takže ta ji řadí mezi rodinná SUV stejně jako fakt, že může disponovat pohonem všech kol. Pro zařazení T-ROCu mezi rodinná auta hovoří i vyspělé jízdní vlastnosti, některé parametry interiéru a vstupní cena 452 900 korun.

T-ROC má na volkswagen velmi odvážný design. Střecha trochu připomíná kupé a může mít kontrastní barvu vůči zbytku karoserie.

Vůz už má české ceny, ale u prodejců bude až v lednu. V Portugalsku jsme už ale testovali dvě jeho různá provedení.

 

Právě se děje

Další zprávy