Cyberquad se na webu Tesly objevil bez velkého humbuku. Největší promo ji na svém Twitteru udělal šéfdesignér značky Franz von Holzhausen, který zveřejnil video, jak na elektrovozítku řádí s dětmi.
Na oficiálním e-shopu se ale novinka navzdory "utajení" dlouho neohřála. Von Holzhausen video zveřejnil ve čtvrtek 2. prosince a čtyřkolka se následně minimálně dvakrát vyprodala (Tesla mezitím doplnila "sklad"). To navzdory tomu, že se Cyberquad nabízí jen v Americe a není nikterak levný. Tesla ho prodává za 1900 dolarů, tedy asi 43 tisíc korun. U konkurence se přitom podobná dětská vozítka dají pořídit za polovinu.
U Tesly dostanete rozloženou čtyřkolku vyrobenou firmou Radio Flyer s maximální rychlostí 16 kilometrů za hodinu a dojezdem přesahujícím patnáct mil, tedy asi 24 kilometrů. Čtyřkolka má také uvézt nejvýše 68kilového člověka a nabíjet se bude pět hodin. Kritici již na sociálních sítích poukázali na její jednoduchou konstrukci, vozítku chybí například odpružení přední nápravy, což může komplikovat jízdu v terénu.
Jenže díky značce a designu evokujícímu pick-up Cybertruck s ostře řezanými hranami a svítícím diodovým pásem na přídi se po Cyberquadu zaprášilo.
Dá se ale také tušit, že po omezené sérii čtyřkolek skočili i spekulanti. Na serveru eBay se již přeprodávají potvrzené objednávky a inzerující jsou ochotni si za ně říct i 17 000 dolarů, tedy více než 380 000 korun. To je takřka devětkrát tolik, než kolik byla původní cena na e-shopu Tesly.