Peugeot 208 zcela naplňuje plány automobilky, když si už čtvrtý měsíc v řadě drží vedoucí postavení mezi hatchbacky evropského segmentu B.
Peugeot 208, známý svým malým volantem, v prosinci s 20 700 prodanými vozy předstihl Volkswagen Polo a Renault Clio IV.
Letos v únoru dosáhl dokonce evropského rekordu v podobě 26 000 prodaných kusů. Připravuje tak dobrou pozici pro verze 208 GTi a 208 XY, které zanedlouho vstoupí na trh.
Vzestup prodeje je částečně vyvolaný doplněním stávající nabídky benzinových a dieselových čtyřválců o objemu 1,4 a 1,6 o dva benzínové tříválcové motory 1,0 a 1,2 l.
K obchodnímu růstu modelu přispívá i široká škála verzí výbav.
Od uvedení vozu na trh si dohromady již téměř 40 % zákazníků vybralo luxusnější výbavy. Ty zákazníkům nabízejí například dotykovou obrazovku na ovládání rádia a navigace, litá 16palcová kola, funkci odbočovacích světel pro přední mlhovky, zatmavená zadní skla, dešťový a světelný senzor či automatickou dvouzónovou klimatizaci.