Jan Markovič
29. 9. 2017 14:48
Do kategorie středně velkých pick-upů se vrhají značky, které o ní předtím ani neuvažovaly. Poslední z nich je Renault se svým modelem Alaskan. Ten technicky vychází z povedeného Nissanu Navara, který je schopný v terénu a zvládá drsné pracovní nasazení – na korbě uveze tunu nákladu. Vydali jsme se do Slovinska zjistit, jak jezdí. V grafice si můžete prohlédnout jeho schopnosti a srovnat ho nejen s „dárcem orgánů“ Nissanem, ale i s konkurenty.
Alaskan jako sanita
Platforma pick-upu s bytelnou konstrukcí žebřinového rámu umožňuje podobně jako třeba velké dodávky možnost výroby zakázkových nástaveb.
Alaskan jako hasič
Alaskan tak má šanci uplatnit se v celé řadě zajímavých odvětví. V případě těchto modelů třeba v záchranné službě nebo u hasičského sboru.
Alaskan jako odtahovka
Do práce ho ale mohou zapřáhnout i soukromé společnosti. Auto uveze 3,5 tuny, nabízí se tedy odtahovka.
Alaskan jako plošina
Naopak díky schopnosti pohybovat se v terénu může fungovat u telekomunikačních firem. Ty využijí zdvihák.