Eva Srpová
29. 12. 2016 9:06
Postavili jsme proti sobě nejlevnější třídveřové Mini, model Mini One, a nesportovnější verzi v nabídce, Mini John Cooper Works. Zatímco Mini One začíná s cenami pod půl milionu, John Cooper Works se pořídí od 815 tisíc a testovaný kus stojí přes milion. Dá se i navzdory tak velkému rozdílu v ceně ospravedlnit rozdíl v jízdním projevu dvou aut se stejnou značkou? Podívejte se do galerie.
Sedadlo na běžnou jízdu
Tady je rozdíl naopak velký, Mini One má zcela základní sedadla. Nejsou špatná a na Mini je sympatické to, jak řidič sedí příjemně nízko, ale k projížďkám na okruhu by se opravdu nehodila.
Sedí se skoro jako v závoďáku
Naopak sedadla v JCW jsou ideální při rychlé jízdě. Perfektně podepírají celé tělo, nejen stehna, ale velmi slušně i bedra. V Mini John Cooperu Works se zkrátka sedí jako v polozávoďáku.