Mazda zahájilůa v Česku prodej faceliftované řady 6. Tento jeden z nejkrásnějších vozů ve své třídě příliš vylepšovat nepotřeboval. Proto změn na povrchu karosérie není příliš mnoho.
Pozorný člověk si všimne vlastně jen nových předních světlometů a zadních svítilen. Ty mají chromované vnitřními plochy a objevuje se na nich motiv křídla.
V interiéru se pak objevily nové přístroje a ovladače a dekorační lišty mají novou povrchovovu úpravu.
Podstatnějšími změnami jsou nové motory. V případě těch spalujících benzin nahradil dosavadní dvoulitr nový zážehový motor MZR 2,0 l DISI. Ten má nejvyšší výkon 114 kW (155 koní) v 6200 ot./min. a točivý moment 193 Nm v 4500 ot./min.V kombinovaném cyklu spotřebuje 6,9 l/100 km a produkuje přibližně o šest procent méně CO2.
Určité změny byly udělány i na vznětovém motoru MZR-CD 2,2 l. Konkrétně jde o nové, menší turbodmychadlo s pohotovější odezvou, které přináší lepší průběh točivého momentu při nízkých a středních otáčkách motoru. Motor je nabízen ve třech stupních výkonu (95, 120 a 132 kW), přičemž všechny jsou ještě hospodárnější než dosud a splňují emisní normu Euro V.
Ve výbavě se nově objevují bi-xenonové natáčecí světlomety, či systém monitorování mrtvých úhlů (RVM). Ten upozorní řidiče na jiné vozidlo, které se přibližuje zezadu v některém ze souběžných jízdních pruhů.