Je éra naftových SUV u konce? Novou generaci Hondy CR-V pohání jen benzin, poprvé má sedm míst

Jan Matoušek Jan Matoušek
14. 8. 2018 17:25
Trh s SUV střední třídy obohatily v posledních týdnech hned dva modely. Domácí Škodě Kodiaq tak vedle Hyundai Santa Fe bude konkurovat také pátá generace Hondy CR-V. Ta poprvé přijíždí se sedmi sedadly, poprvé bude dostupná jako hybrid a poprvé od prvního vydání vozu nenabídne naftový agregát. Japonci tak reagují nejen na problémy, které se s těmito motory pojí, ale i na klesající poptávku. V jakých specifikacích bude nové CR-V dostupné na českém trhu najdete v následující galerii.
Foto: Honda

Honda CR-V Elegance

Už od druhého stupně má novinka ve výbavě multimediální systém Honda Connect 2 se sedmipalcovou obrazovkou, navigací, rozhraními pro připojení chytrých telefonů nebo digitálním rádiem. Vedle toho má vůz také asistent jízdy v kolonách (ovšem jen s automatickou převodovkou), dešťový senzor, dvouzónovou automatickou klimatizaci, parkovací senzory vpředu i vzadu, couvací kameru, kožený volant, mlhovky nebo 18palcová litá kola.

Předokolka s manuálem vychází na nejméně 749 900 korun, za pohon všech kol se připlácí 50 tisíc korun. Dalších 55 tisíc korun navíc případně spolkne automatická převodovka CVT.

 

Právě se děje

Další zprávy