Hledáte spolehlivý ojetý vůz? Těchto 31 aut si vedlo nejlépe u německých STK

Ondřej Běhal
Aktualizováno 31. 3. 2018 11:22
Společnost TÜV vydala svůj Auto Report pro rok 2018. Hodnotí v něm 225 různých automobilů se stářím od dvou do jedenácti let v pěti věkových kategoriích. Podkladem se staly výsledky technických kontrol více než deseti milionů vozů kontrolovaných od loňského července do letošního června. Uvnitř grafiky najdete 31 modelů, které se objevily mezi nejspolehlivějšími auty alespoň ve dvou věkových kategoriích. Hodnocení je v každé věkové kategorii aut rozděleno stejně jako ve škole do pěti pásem - to s nejnižším počtem vážných poruch symbolizuje tmavě zelená barva. Podívejte se na nejspolehlivější ojetiny u německých STK.

Podrobné recenze aut, která už se aktuálně neprodávají na českém trhu jako nová, čtěte zde.

Audi A1 Sportback
Audi A1 Sportback | Foto: Audi

Audi A1

Hledáte-li spolehlivé auto velikosti Škody Fabia, pak sáhněte po Audi A1. V TÜV Auto Reportu 2017 skončilo mezi nejlepšími ve všech třech věkových kategoriích, ve kterých bylo hodnoceno - tedy od dvou do sedmi let stáří.

 

Právě se děje

před 2 hodinami

Chemičku Deza z holdingu Agrofert znovu prověřuje Česká inspekce životního prostředí, píše server

Podle serveru iRozhlas unikly z areálu chemičky začátkem letošního roku do ovzduší neznámé látky. "A v okolí závodu byl podle místních obyvatel cítit několik hodin silný zápach. Deza jakékoliv pochybení odmítá," píše server.

Jméno chemičky se v médiích objevilo i ve spojitosti s otravou řeky Bečvy, kdy do ní podle České inspekce životního prostředí unikly kyanidy, které poškodily vodní biotop asi na 40 kilometrech toku od Valašského Meziříčí po Přerov. Do kafilerie tehdy odvezli rybáři více než 40 tun ryb.

Viníka ekologické havárie úřady zatím nenašly, Deník Referendum ale v listopadu napsal, že se v den otravy se v Deze, která patří do holdingu Agrofert, stala havárie. Podle deníku se incident stal v kaustifikační jednotce, odkud unikla směs látek. Mluvčí Agrofertu Karel Hanzelka poté řekl ČTK, že šlo o provozní událost, která neměla charakter havárie a z podstaty nemohla být příčinou otravy.

Zdroj: Domácí , ČTK
Další zprávy