Foto: Tahle auta Češi nechtějí. Neprodalo se jich ani deset za půl roku

Opel Cascada si za půl roku pořídili dva řidiči. Levný a prostorný kabriolet kupodivu neláká.
Opel Cascada (prodaly se 2 kusy) - Opel Cascada je ideovým nástupcem Opelu Astra Cabrio, na který se čekalo docela dlouho. Jde o jeden z nejlevnějších a zároveň nejpraktičtějších otevřených vozů na českém trhu. To, co ale platí u běžných aut, u kabrioletů nefunguje. Když už Češi auto na volný čas kupují, raději si připlatí za luxusní značku. Opel na víkendy jim nevoní.
Lexus RC (prodaly se 2 kusy) - Luxusní kupé japonské značky patřící pod křídla Toyoty je krátkou verzí sedanu IS, který se v našem výběru také objevuje. Zájem o něj je spíš v USA.
Maserati Quattroporte (prodaly se 2 kusy) - Oproti minulé generaci Quattroporte nabobtnalo a ztratilo svůj ostrý italský šarm. Výbavou nestačí na krále třídy v podobě Audi A8, BMW 7 a Mercedesu-Benz třídy S. Ředitelé koukají po Němcích.
Toyota GT86 (prodaly se 3 kusy) - Na lehký sportovní vůz se těšili všichni nadšení řidiči, kteří rádi jezdí bokem, ale nemají tolik peněz na rozhazování. Zábavné auto s pohonem zadních kol už ale asi naplnilo jejich tužby. Za půl roku se našli jen tři noví majitelé. Zobrazit 20 fotografií
Foto: Opel
Jan Markovič Jan Markovič
11. 7. 2018 6:15
SUV mezi nimi nenajdete, o ně je zájem velký. Češi ale nemají v oblibě některé sedany nebo kabriolety zejména luxusních značek. Odrazuje je většinou kombinace vysoké ceny a nízké užitné hodnoty. Anebo fakt, že už jsou na trhu příliš dlouho. Nejméně úspěšné byly vozy značek Opel, Lexus nebo Maserati, jejichž modelů se v některých případech prodaly jen dva kusy za půl roku, ukazují to statistiky Sdružení dovozců automobilů.
 

Právě se děje

Další zprávy