Dnešním dnem vstupuje do kin pro někoho možná těžko uvěřitelné desáté pokračování série Rychle a zběsile. Ta v roce 2001 začínala jako film pro milovníky aut, který s trochou nadsázky nastartoval celosvětový zájem o tuning, až se později vyvinul v klasickou akční sérii plnou střílení a čím dál nereálnějších akčních scén. V galerii jsme se ale zaměřili na auta ze série. Ta nejslavnější.
Evo, co v Americe nekoupíte
Vedle Nissanu se O'Conner vrátil ve druhém pokračování i za volant Mitsubishi. Nešlo ovšem o Eclipse, jakkoliv podoba auta na něj tak trochu odkazovala, ale sedmé pokračování Lanceru Evo. Tvůrci chtěli podle technického ředitele tehdejšího natáčení Craiga Liebermana osmé pokračování Lanceru Evo, to ale v době natáčení v roce 2002 nešlo v Americe legálně koupit. Mitsubishi tak tvůrcům poskytlo čtyři Lancery Evo sedmé generace, které byly původně určené pro rallyový tým v Evropě.