Nejásejte ale předčasně, plnotučná sportovní Kona N to není. Kona N Line je její sestřenice, která si sice půjčuje sportovní vzhled, ale technika zůstává prakticky sériová. Je to zkrátka něco jako škodovky v provedení Sportline nebo Renaulty ve variantě Esprit Alpine. Elektrická Kona je ale prvním bateriovým modelem Hyundai, který tuto verzi dostane.
Co se mění? Zvenku jsou to například nárazníky, které mají sportovnější design a šedé doplňky, které zvláště s bílým lakem auta na fotkách zajímavě kontrastují. V podobném designu jsou i boční prahy, blatníky jsou pak vyplněné 19palcovými koly. A ještě jednou kontrast, černý lesklý lak totiž mají kryty zrcátek a volitelně také střecha.
V interiéru nechybí výrazně tvarovaná sedadla - potažená látkou nebo kombinací alcantary a kůže - doplněná červeným prošíváním. Stejnou barvu mají i obšívání sportovního volantu nebo detaily palubní desky, na fotkách je pak stejně zbarvené i ambientní osvětlení. Celek doplňují kovové pedály a černé čalounění stropu.
Nošovický závod bude Konu Electric N Line vyrábět od února - stejně jako klasický model - ve dvou verzích. Verze Eco má baterii s kapacitou 48,4 kWh, výkon 114 kilowattů a dojezd 377 kilometrů. Provedení Power má 65,4 kWh akumulátor, elektromotor s výkonem 160 kilowattů a dojezd 514 kilometrů. Kolik bude stát verze N Line zatím dovozce nezveřejnil, verze Eco ale začíná na 899 990 korunách a verze Power na 1 039 990 korunách. První auta se k zákazníkům dostanou na jaře.