Praha - Nová podoba hlavní zpravodajské relace České televize příliš nových diváků oproti jiným týdnům napoprvé nezískala. Sledovanost Událostí se pohybovala v obvyklých číslech nedělních večerů.
Události v nové podobě měly v neděli na ČT1 sledovanost 10,3 procenta u diváků nad 15 let, v řeči absolutních čísel se na ně dívalo 902 tisíc diváků, ke kterým se přidalo ještě 26 tisíc lidí mladších 15 let.
Zprávy televize Prima dosáhly sledovanosti 10,4 % (ve skupině 15+ tak předstihly Události o pouhých 11 tisíc diváků). Svoji standardní sledovanost měly Televizní noviny na Nově: 22,8 procenta, tedy přes 2 miliony diváků.
ČT předstihla Primu jen v součtu obou programů, na kterých se Události vysílají, tedy ČT1 a ČT24: v něm dosáhla sledovanosti milion a 56 tisíc diváků.
Novácké Televizní noviny zaujaly zhruba polovinu diváků, kteří měli v tu chvíli zapnuté obrazovky (49,39 %), Prima se Zprávami měla čtvrtinový podíl na publiku (25,7 %) a Události ČT méně než čtvrtinu (23,85 %).
Rozjezd nové podoby Událostí připadl na neděli, tedy na zpravodajsky méně zajímavý den. Data za březnové neděle se pohybovala v rozmezí od 11 procent (4. března) do 8,3 % (25. března).
Právě změnu hlavní zpravodajské relace a zvýšení její sledovanosti si vytkl za cíl generální ředitel ČT Petr Dvořák, když nastupoval do funkce.