reklama
reklama
Nelovte pokémony, lovte muslimy. Zneužili jste náš plakát, zlobí se Kooperativa a povolala právníky
Pojišťovna oznámila, že je připravena se proti zneužití sloganu bránit právní cestou. Zvažuje, že bude chtít i odškodné za poškození svého jména.
Na každého Čecha útočí "jen" 37 reklam denně, zjistil průzkum. V Singapuru je to desetkrát víc
Agentura sledovala ve 41 zemích tři základní hodnoty: objem výdajů na reklamu, cenu za tisíc zobrazení a počet dospělých obyvatel země.
Yahoo! vykázalo ve druhém čtvrtletí ztrátu bezmála půl miliardy dolarů
Zatím zůstává nejasné, zda Yahoo! opustí svoji dlouhodobou snahu o oživení a prodá své hlavní operace.
NKÚ: Státní fond kinematografie rozděloval peníze neprůhledně
V letech 2013 až 2015 rozdělil SFK na podporu kinematografie téměř půl miliardy korun.
Rodinné sledování televize je pro Čechy už ztráta času, zprávám věří nejvíc v rádiu
Vyplývá to ze studie mediální gramotnosti Centra pro mediální studia Univerzity Karlovy.
Obce nebudou moci zakázat cizojazyčnou reklamu. Byl by to zásah do podnikání, tvrdí poslanci
Češi podle poslanců zkrátka podnik s pouze cizojazyčnou reklamou nemusí navštívit.
Režisér Kohák: Krakonoš mohl skončit i hůř, třeba v pornu. Kadibudku jsme zvažovali, ale zůstala
Kvůli reklamnímu spotu, do kterého si tvůrci vypůjčili Krakonoše ze známého večerníčku, musí Vodafone platit odškodné 600 tisíc korun.
Zesměšnili Krakonoše, zlobí se autoři večerníčku. Vodafone musí platit kvůli své reklamě
Šest set tisíc korun musí zaplatit společnost Vodafone trojici autorů večerníčku Krkonošské pohádky za to, že parazitovala na jejich díle.
"Pravá česká zabijačka" v Lidlu byla z ciziny. Pokutu pro řetězec potvrdil soud
Nejvyšší správní soud potvrdil pokutu 300 000 korun, kterou za klamání zákazníků uložila Státní zemědělská a potravinářská inspekce řetězci Lidl.
Seznam.cz má rekordní zisk i tržby, nejvíce přináší reklama ve vyhledávání
Internetová společnost Seznam.cz loni zvýšila tržby o devět procent na 3,41 miliardy korun, což je nový rekord. Zisk před zdaněním stoupl o desetinu…
Povolení pro billboardy u dálnic neprodloužíme, odmítá vláda návrh poslance ANO
Billboardy by měly podle platného zákona zmizet od dálnic a silnic první třídy v září příštího roku, poslanec ANO chce odklad.
Reklama na telefon musela dolů kvůli čínským vlajkám. Firma si stěžuje a chce kompenzaci
Reklamní plochy na sloupech veřejného osvětlení, na kterých při návštěvě čínského prezidenta visely čínské vlajky, měla pronajaté společnost Samsung.
Výprodej za třetinu ceny? Mountfield klamal se slevami, musí zaplatit pokutu
Mountfield musí zaplatit pokutu ve výši 160 tisíc korun kvůli reklamě, v níž lákal na „povánoční výprodej za třetinu ceny“.
Reklama na sex nepatří na obrazovku, rozhodli poslanci. Lechtivá inzerce se může vysílat až v noci
Poslanecká sněmovna také podpořila návrh, podle kterého budou cigarety prodávané v krabičkách s obrázky odrazujícími od kouření.
V Praze má fungovat sdílení kol. Systém se 120 stanovišti má stát padesát milionů
V české metropoli by mohl vzniknout systém na sdílení kol. Bikesharing využívá zhruba 650 měst po celém světě.
Product placement nesmí intenzitou připomínat reklamu, zdůraznil soud
Ani označení zkratkou PP neumožňuje během vysílání propagovat zboží způsobem a intenzitou, která odpovídá klasické reklamě.
Chceme více ochutnávek. Průzkum ukázal, kde si Češi přejí reklamu
Češi nestojí o reklamu v televizi ani v poštovních schránkách. Naopak prostor pro ni mají firmy v místě prodeje.
O2 chce blokovat reklamu na internetu. Provozovatelé webů pak ale odstřihnou čtenáře od zpráv
Společnost O2 Czech Republic zvažuje blokování internetové reklamy pro své zákazníky.
Podle letáků nakupuje třetina domácností, zjistil průzkum. Čím dál víc je ale do schránky nechce
Od roku 2010 stále roste počet domácností, které žádné letáky nedostávají.
Das Auto končí. Reklamní slogan je další obětí emisního skandálu VW, chybí mu pokora
Důvod? Slogan působí příliš domýšlivě a není v souladu se snahou automobilky projevit pokoru po skandálu s manipulací výsledků měření emisí.
Předchozí
9
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama