reklama
reklama
Dezinformace jako byznys. Nejvlivnější vydělávají i statisíce měsíčně díky příznivcům
Zatímco dříve byly nejvlivnějšími konspirační weby, po covidu a začátku války na Ukrajině je střídají "bojovníci za svobodu".
Existuje zpackanější premiéra? Alfa Romeo přejmenovala novinku a těší se obří reklamě
Prohlédnout si
9 fotografií
Foto: Černé značení, živé rostliny, hologram. Metro je plné novinek, některé nepotěší
Prohlédnout si
23 fotografií
Promítání za okny jedoucího metra. Reklamy budou na cestující cílit už i v tunelech
Pomocí technologií na principu LED panelů umožní nový reklamně-informační systém promítat sdělení přímo za okna projíždějícího vlaku metra.
0:44
Rusové si v zákopech vybírají město svých snů. Sliby ruské armády jsou ale absurdní
Mezi vlastenecky naladěnými Rusy může reklama rezonovat. Na realitě nezáleží, tvrdí historik.
Hamburger je menší a prázdnější než v reklamě, žalují zákazníci Burger King u soudu
Řetězec podle žaloby podváděl hladové zákazníky tím, že jeho hamburger vypadal v upoutávkách mnohem větší, než byl ve skutečnosti.
Praha odložila odstranění většiny citylightů, opoziční Praha Sobě to odsoudila
V Praze zatím zůstane většina volně stojících reklamních ploch JCDecaux, i když je firma měla do konce června odstranit. Jelikož tak neučinila, podle původní dohody měl magistrát 477 takzvaných…
Přečíst zprávu
Přehled
Některé by už dneska nevznikly. Připomeňte si svérázné i zábavné automobilové reklamy
Připomeňte si některé zajímavé automobilové reklamy z minulosti. Mají kontroverzní slogany i vizuál.
Brusel navrhuje, aby Google prodal část byznysu na trhu s digitální reklamou
Evropská komise (EK) míní, že americká internetová společnost Google porušuje v Evropské unii pravidla hospodářské soutěže na trhu s digitální reklamou. Navrhla proto, aby firma část tohoto…
Přečíst zprávu
Evropská komise nařídila Googlu, aby přerušil podnikání s digitální reklamou
Evropská komise (EK) nařídila americké internetové společnosti Google, aby přerušila svůj lukrativní byznys s digitální reklamou. Znamená to, že Google může být nucen prodat část svého podnikání, aby…
Přečíst zprávu
Senát schválil snazší odstraňování nelegálních poutačů u silnic
Odstraňování nelegálních reklamních poutačů, které se objevily u silnic, by měli řešit správci nebo vlastníci komunikací. Senát to dnes schválil v rámci vládní novely, která transformuje Ředitelství…
Přečíst zprávu
Dezinformace ohrožují byznys firem, ty si ale často u konspirátorů platí reklamu
Energetická skupina ČEZ a přepravní společnost DHL doplatily v poslední době na dezinformace, které se o nich začaly šířit.
Svérázná reklama Škody ve Francii. Konkurenčním autům dala falešný kufr Fabie
Prohlédnout si
11 fotografií
Turistů je dost, ale málo utrácí. Praha chce odlákat opilé Brity, nově cílí na bohaté
Prohlédnout si
36 fotografií
Syndrom fidorka. Proč sociální sítě nabízejí reklamu na to, o čem právě mluvíme
Stačí pouhá zmínka a reklama na produkt se objeví na profilu uživatele. Experti vysvětlují, jak funguje systém cílení reklamy na sociálních sítích.
Tajemství ikonického snímku. Slavnou fotku dělníků na mrakodrapu zinscenoval fotograf
Muži ze slavného snímku z roku 1932 jen pózovali fotografům a seděli nad již dostavěným patrem.
Volkswagen omezuje své placené aktivity na Twitteru, podobně reagují i jiné firmy
Všechny značky německého automobilového koncernu Volkswagen pozastavily veškeré placené aktivity na internetové síti Twitter, uvedl podle agentury Reuters mluvčí koncernu, jehož součástí je rovněž…
Přečíst zprávu
24:25
Musk je klaun, ale Twitter je vážná věc, říká analytik. Sociální síť prochází změnou
"Je to i investice. Musk bude nyní hledat rovnováhu mezi politickým očekáváním a ziskem," míní Josef Šlerka.
Řetězec KFC šokoval německé zákazníky. V reklamě použil narážku na křišťálovou noc
Firma se pak za reklamu, kterou mnozí považovali za necitlivou a nevkusnou, omluvila a označila ji za "chybu v systému".
0:55
Nemusí se líbit, stačí šok. Forejt, David či Demo se v reklamě vyplácí, říká marketér
Zavedené značky letošní léto vsadily na pro ně netypickou reklamu. A vyplatilo se jim to, říká v rozhovoru pro Aktuálně.cz marketingový specialista.
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama