Radlická radiála i moderní řídicí centrum. Podívejte se, do čeho chce Praha investovat

Marek Pokorný Marek Pokorný
Aktualizováno 25. 11. 2016 5:37
Hlavní město chce po letošní stagnaci opět začít více investovat do nových dopravních staveb. Zatímco zahájení stavby metra D je stále nejisté, vedení města nyní rozhodlo o tom, že napne své síly do pokračování Blanky – tedy dokončení vnitřního Městského okruhu. Na metro D si sice také vyčlenilo pro příští rok 800 milionů, ale prakticky všechny padnou na výkupy pozemků. V grafice se podívejte, jaké zásadní stavby hlavní město připravuje a v jakém jsou stavu. Na dopravu má jít největší část rozpočtu, celkem 18,5 miliardy korun. Drtivou většinu, 14,9 miliardy korun, ale spolknou dotace veřejné dopravy – tedy dopravního podniku a příměstských železnic.
Foto: Ludvík Hradilek

Modré zóny

Rozpočet na příští rok počítá se 140 miliony korun na rozšíření takzvaných modrých zón parkovacího stání. První etapa v letošním roce stála 178 milionů korun. 18 milionů už letos stál informační systém, který kontroluje a eviduje výběr parkovného, příští rok na něj má jít dalších 5 milionů korun.

Co čeká Prahu? Nové zóny platí měsíc, už teď je jasné, že přijdou změny. Problémy se přelévají

 

Právě se děje

Další zprávy