Radlická radiála i moderní řídicí centrum. Podívejte se, do čeho chce Praha investovat

Marek Pokorný Marek Pokorný
Aktualizováno 25. 11. 2016 5:37
Hlavní město chce po letošní stagnaci opět začít více investovat do nových dopravních staveb. Zatímco zahájení stavby metra D je stále nejisté, vedení města nyní rozhodlo o tom, že napne své síly do pokračování Blanky – tedy dokončení vnitřního Městského okruhu. Na metro D si sice také vyčlenilo pro příští rok 800 milionů, ale prakticky všechny padnou na výkupy pozemků. V grafice se podívejte, jaké zásadní stavby hlavní město připravuje a v jakém jsou stavu. Na dopravu má jít největší část rozpočtu, celkem 18,5 miliardy korun. Drtivou většinu, 14,9 miliardy korun, ale spolknou dotace veřejné dopravy – tedy dopravního podniku a příměstských železnic.
Nápisy na směrových tabulích by mohly být o něco výraznější.
Nápisy na směrových tabulích by mohly být o něco výraznější. | Foto: Radek Pecák

Tunel Blanka

Dalších zhruba 270 milionů je v rozpočtu na příští rok nachystáno ještě na stavby související s Blankou. Jsou to například protihluková opatření v ulici V Holešovičkách a další potřebné úpravy. Město také musí doplatit za některé provedené práce.

Hrozba pro Blanku: Slaví rok, ale kolaudace nebude deset let. Soud ji tak může zavřít

 

Právě se děje

Další zprávy