Nejen Primark. Do Česka letos dorazilo devět nových značek, zabydlí se i v Pařížské

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
17. 6. 2021 6:57
I přes koronakrizi vstoupilo v první půlce letošního roku na český trh už devět značek z oblasti maloobchodu, nejvíc přitom bylo těch s módou. Ukazuje to aktuální analýza společnosti Cushman & Wakefield. Všechny příchozí značky přitom pocházejí z Evropy a téměř vyrovnaně se v Česku usadily jak v nákupních centrech, tak i na hlavních nákupních třídách. Podívejte se, kdo jsou nováčci zdejšího trhu.
Foto: Dedoles

Dedoles

Na hlavní nákupní ulice v centru města míří čtyři z letošních devíti příchozích značek - tři do Prahy, jedna do Karlových Varů.

Pět jich pak otevře svou provozovnu v obchodním centru - většina v Praze, slovenská síť kin Cinemax v Olomouci. Poměr centrum města versus obchodní centrum je již dlouhodobě vyvážený.

  • Svoji první prodejnu v Praze otevírá slovenský výrobce ponožek, prádla a doplňků Dedoles. "Ten se stal velice úspěšným konceptem: v roce 2020 dosáhl tržeb 400 milionů korun a prodává zboží 600 tisícům zákazníků již ve 20 zemích," uvádějí dále autoři analýzy Cushman & Wakefield.

Slovenská firma již v dubnu uvedla, že v Česku vytváří nová pracovní místa a otevírá zde i dceřinou společnost.

"Český trh tvoří 30 procent našich příjmů. Vzhledem k rostoucímu zájmu o naše výrobky jsme se rozhodli přiblížit je lidem i v českých městech prostřednictvím prodejních stánků v nákupních centrech Westfield Chodov, Centrum Černý Most a Metropole Zličín, Olympia Brno a Avion Shopping Park Ostrava. Rovněž otevíráme první prodejnu v Galerii Nové Butovice, kde zákazníci kromě ponožek najdou i spodní prádlo, veselé dětské produkty i novinky z letní kolekce," uvedla oblastní manažerka pro Česko Pavla Halašová.

 

Právě se děje

Další zprávy