Nejen Primark. Do Česka letos dorazilo devět nových značek, zabydlí se i v Pařížské

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
17. 6. 2021 6:57
I přes koronakrizi vstoupilo v první půlce letošního roku na český trh už devět značek z oblasti maloobchodu, nejvíc přitom bylo těch s módou. Ukazuje to aktuální analýza společnosti Cushman & Wakefield. Všechny příchozí značky přitom pocházejí z Evropy a téměř vyrovnaně se v Česku usadily jak v nákupních centrech, tak i na hlavních nákupních třídách. Podívejte se, kdo jsou nováčci zdejšího trhu.
Foto: Reuters

Primark

Jedním z nejvýznamnějších vstupů letošního roku je dlouho očekávaný příchod irského oděvního řetězce Primark. Právě ten je typickým příkladem značky, která s expanzí kvůli koronakrizi vyčkávala.

Primark v Praze právě otevírá svou první a největší prodejnu v centru města ve střední a východní Evropě. Ostatní obchody řetězce v regionu fungují zatím v obchodních centrech - v Polsku a Slovinsku, další se chystá v rámci rozšíření bratislavského nákupního centra Eurovea.

  • "Otevření Primarku v Praze je bezesporu nejvýznamnějším vstupem nové značky ze segmentu rodinné módy a doplňků na zdejší trh - nejen letos, ale za uplynulých téměř 20 let. Posledním podobně významným příchodem bylo otevření prodejny H&M v roce 2003, předtím např. značek Zara, C&A, Marks & Spencer či New Yorker," popisuje Kotrbáček.

Zájem o koncept a zboží Primarku bude podle něj velký. "Češi mají o značce velice dobré povědomí, mnoho jich vyjíždí za nákupy jejího zboží do okolních zahraničních měst. Dá se tedy předpokládat veliký zájem zákazníků z celé České republiky, kteří za nákupy do Primarku do Prahy pojedou nebo si při návštěvě Prahy nenechají tuto příležitost a zážitek ujít," pokračuje Kotrbáček.

 

Právě se děje

Další zprávy