Nejen Primark. Do Česka letos dorazilo devět nových značek, zabydlí se i v Pařížské

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
17. 6. 2021 6:57
I přes koronakrizi vstoupilo v první půlce letošního roku na český trh už devět značek z oblasti maloobchodu, nejvíc přitom bylo těch s módou. Ukazuje to aktuální analýza společnosti Cushman & Wakefield. Všechny příchozí značky přitom pocházejí z Evropy a téměř vyrovnaně se v Česku usadily jak v nákupních centrech, tak i na hlavních nákupních třídách. Podívejte se, kdo jsou nováčci zdejšího trhu.
Foto: Reuters

Letos přijde Chanel či eObuv.cz

  • Mezi nově příchozí značky patří také německá oční optika Fielman, která se usadila v pražském nákupním centru Westfield Chodov, nebo španělská čistírna Mr Jeff, ta sídlí v centru Karlových Varů.

Otevřít v letošním roce prodejnu v Česku ovšem plánují i další maloobchodní značky - a to opět z velké části módní. Budou to například Chanel a Balenciaga, obě značky by měly sídlit v Pařížské ulici.

V obchodních centrech pak půjde o Anson’s, Modivo či eObuv.cz, dále třeba fitness centrum Clever Fit.

  • "Celkem by mohlo jít o srovnatelný počet brandů (značek, pozn. red.) jako v předchozích letech - v roce 2020 jich k nám vstoupilo 25, o rok dříve 24," odhaduje analýza společnosti Cushman & Wakefield.
 

Právě se děje

Další zprávy