Košíky s čísly, ochranka i aplikace. Podívejte se, jak obchody zvládají počítání lidí

Pavla Adamcová Kuni Nguyenová Pavla Adamcová, Kuni Nguyenová
Aktualizováno 18. 11. 2020 15:27
V pandemii začala platit nová omezení při nákupu. Od středy musí mít každý zákazník pro sebe 15 metrů čtverečních. Prodejci musí nově řídit fronty uvnitř i před obchody a hlídat dodržování dvoumetrových rozestupů mezi lidmi. Pro obchody jde o novou situaci, kterou se snaží řešit ochrankou, omezením počtu košíků a vozíků či počítáním lidí přes aplikaci. Podívejte se, jak to zvládají.
Pracovník ostrahy hlídá před vstupem do hypermarketu v Ústí nad Labem.
Pracovník ostrahy hlídá před vstupem do hypermarketu v Ústí nad Labem. | Foto: ČTK/ Ondřej Hájek

V případě, že se kapacita plochy naplní, nově příchozí bude ochranka Globusu vpouštět dle počtu zákazníků, kteří hypermarket opustí.

"Vyvíjíme i technologické řešení, díky kterému si zákazníci budou moci snadno a ověřit aktuální vytíženost v hypermarketech," doplňuje mluvčí Volfová.

Hypermarkety Globus s novým nařízením umožňují nakoupit 700 zákazníkům naráz. Čekání na vstup do hypermarketu může trvat při vyšší návštěvnosti průměrně 10 až 15 minut.

 

Právě se děje

Další zprávy