Aneta Řezníčková
Aktualizováno 2. 4. 2023 11:54
Pro Čechy je při volbě oblíbené značky nejdůležitější její důvěryhodnost, která je založena na transparentnosti a plnění slibů. Vyplývá to ze zprávy poradenské společnosti KPMG, která ve čtvrtek zveřejnila pravidelný průzkum mezi tuzemskými zákazníky. Největší úspěch podle něj mají bankovní společnosti, výrobci kosmetiky, léčiv, nábytku nebo doručovací služby.
4. Fio banka
Fio banka se do top desítky loni nedostala, letos obsadila čtvrté místo. Vznikla v roce 2010 udělením bankovní licence brokerské společnosti a následnou integrací družstevní záložny. Součástí skupiny Fio, kterou vlastní čeští podnikatelé Romuald Kopún a Petr Marsa, je také RM-Systém.
V roce 2022 si účet ve Fio bance otevřelo přes 100 000 nových klientů, nejvíce od roku 2017. Objem vkladů dosáhl 212,2 miliardy korun, což bylo o 4,2 procenta více než v předchozím roce.