Nejoblíbenější značky zákazníků: Žebříčku vévodí banky, uspěli i výrobci kosmetiky

Aneta Řezníčková Aneta Řezníčková
Aktualizováno 2. 4. 2023 11:54
Pro Čechy je při volbě oblíbené značky nejdůležitější její důvěryhodnost, která je založena na transparentnosti a plnění slibů. Vyplývá to ze zprávy poradenské společnosti KPMG, která ve čtvrtek zveřejnila pravidelný průzkum mezi tuzemskými zákazníky. Největší úspěch podle něj mají bankovní společnosti, výrobci kosmetiky, léčiv, nábytku nebo doručovací služby.
Foto: Eva Srpová

6. Rohlik.cz

Online supermarket Rohlik.cz založil podnikatel Tomáš Čupr v roce 2014. Za devět let existence se společnost stala jedním z předních online supermarketů. Stala se také prvním českým podnikem, který dosáhl takzvaného statusu jednorožce, tedy firmou s hodnotou přes miliardu amerických dolarů.

Rohlík v minulých letech expandoval do Maďarska, Rakouska, Německa, Itálie, Rumunska a Španělska. Převážnou část sortimentu tvoří potraviny, ale lze v něm zakoupit i drogerii, věci pro domácnost či lékárenské zboží.

 

Právě se děje

Další zprávy