Aneta Řezníčková
Aktualizováno 2. 4. 2023 11:54
Pro Čechy je při volbě oblíbené značky nejdůležitější její důvěryhodnost, která je založena na transparentnosti a plnění slibů. Vyplývá to ze zprávy poradenské společnosti KPMG, která ve čtvrtek zveřejnila pravidelný průzkum mezi tuzemskými zákazníky. Největší úspěch podle něj mají bankovní společnosti, výrobci kosmetiky, léčiv, nábytku nebo doručovací služby.
2. Manufaktura
Stříbrnou příčku obsadil výrobce kosmetiky Manufaktura. "Dotázaní chválí zejména příjemný a ochotný personál, uvolněnou atmosféru kamenných obchodů a přetrvávající vysoký standard kvality," uvádí Jan Klimeš, expert KPMG na zákaznickou zkušenost.
Společnost založil v 90. letech podnikatel Karel Němeček. Původně vznikla jako prodejna s tradičními lidovými suvenýry a později začala vyrábět mýdla a kosmetiku, ke které využívá lokální suroviny. V současnosti má v Česku 42 prodejen.