Česká spořitelna byla pět hodin dostupná jen pěšky

kst
29. 5. 2008 18:04
Banka má opět problém s přímým bankovnictvím
Foto: Tomáš Adamec, Aktuálně.cz

Praha - Česká spořitelna nebyla dnes zhruba pět hodin pro své klienty online. Její kanály přímého bankovnictví nefungovaly od zhruba poledne, zprovozněny byly až po sedmnácté hodině odpoledne. Po tuto dobu byly  nefunkční i oficiální webové stránky.

"Příčiny zatím neznáme," řekla Aktuálně.cz Kristýna Havligerová, tisková mluvčí České spořitelny.

Na webových stránkách csas.cz našli během odpoledne klienti omluvu: "Služba je v tuto chvíli z technických důvodů dočasně nedostupná. Za způsobené problémy se Vám omlouváme."

U Servisu 24 byla situace obdobná. Na stránce se objevilo oznámení o nedostupnosti aplikace: "Aplikace SERVIS 24 Internetbanking je v tuto chvíli dočasně nedostupná z důvodu neplánované odstávky. Přihlášení prosím vyzkoušejte později. Pokud od prvního zobrazení této informace uplynula více jak 1 hodina, doporučujeme stisknout kombinaci kláves Ctrl+F5 pro aktuální informace o přístupnosti aplikace.V současné době je možné zadávat platební příkazy pomocí všech bankomatů České spořitelny."

Mimo provoz byl jak internet banking, tak i call centrum banky. Klienti tak pro podání platebních příkazů mohli použít jedině bankovní pobočky. Výpadek se netýkal bankomatů.

"Klientům nebudeme účtovat poplatky za služby, které by mohli zadat pomocí přímého bankovnictví, ale dnes je byli nuceni zadat na pobočce," řekla deníku Aktuálně.cz Havligerová.

Problémy s nedostupností přímého bankovnictví měla banka za posledních 12 měsíců hned několik. Největší byl vloni v létě.

Poslední několikahodinový výpadek postihl banku na začátku roku.

Čtěte také:

 

Právě se děje

Další zprávy